cadru Fişa Postului

o fişă a postului ar trebui să conţină minim următoarele :

 antet

Fisa Postului nr. …

denumire post lucru …………………………..

 1.         IDENTIFICARE:

1.1       Denumirea postului:    ……………….….

1.2       Locul de muncă: s.c. …………..Cluj-Napoca

1.3       Titularul postului: …………….

2.         RELAŢII:       

2.1       Se subordonează: Administrator

2.2       Are în subordine: angajaţii cu atribuţii ……. din cadrul …… .

2.3       Colaborează cu:toate compartimentele organizatiei, privind ……. si modul de respectare a acestora, personalul clienţilor ………., Organe şi Organizaţii specializate de control a activităţilor desfăşurate.

2.4       Coordonează: Activitatea ……….

2.5       Este înlocuit de:

2.6       Înlocuieşte pe:

3.         SCOP:…………… din cadrul ………………….

………………………….

4.         ATRIBUŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI:

 ……………………………………

§  În conformitate cu Legea SSM nr.319/2006, în calitate angajat are următoarele obligaţii: 

 §  Fiecare lucrător trebuie să îşi desfăşoare activitatea, în conformitate cu pregătirea şi instruirea sa, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană, cât şi alte persoane care pot fi afectate de acţiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă.

§  (1) În mod deosebit, în scopul realizării obiectivelor prevăzute la art. 22, lucrătorii au următoarele obligaţii:

§  a) să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie;

§  b) să utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat şi, după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;

§  c) să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi să utilizeze corect aceste dispozitive;

§  d) să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;

§  e) să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;

§  f) să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;

§  g) să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;

§  h) să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;

§  i) să dea relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari.

§  (2) Obligaţiile prevăzute la alin. (1) se aplică, după caz, şi celorlalţi participanţi la procesul de muncă, potrivit activităţilor pe care aceştia le desfăşoară.

5.         CARACTERISTICILE PERSONALE

5.1       Abilităţi:

o   responsabilitate, promptitudine în luarea deciziilor, conştientizare;

o   abilităţi necesare muncii în echipă;

o   iniţiativă, memorie;

o   întreprinzător şi diplomat cu reacţii prompte;

o   intuiţie psihologică bună;

o   atenţie distributivă;

o   autocontrol ridicat;

o   rezistenţă la stres;

&    

5.2       Instruire şi experienţă minimă necesară:

o   studii: …………….

o   cunoştinţe necesare:legislaţia în vigoare din domeniul …………………..

o   vechime în profesie: minim … ani;

o   vechime în funţii de conducere:

 ?    

6.         AUTORITATE

6.1       Decide şi răspunde de:

o   În toate problemele şi pentru bunul mers al organizaţiei în domeniul ………

6.2       Recomandă:

o   Salarizarea personalului din subordine;

o   Modul de rezolvare a cererilor personalului din cadrul compartimentelor din  subordine;

o   Premierea personalului din subordine;

o   Modul de soluţionare a diferitelor probleme apărute în procesele de care răspunde;

o   Aprobă / Recomandă personalul din subordine care urmează să se instruiască / califice.

6.3       Verifică:            

o   Bunul mers al activităţilor din ……………….., precum şi toate documentele emise in nume propriu.   

6.4       Semnează:

o   Toate documentele care necesită aprobarea …………, şi documentele pe care le elaborează pentru societate în nume propriu.     

7.         PARAMETRII ACTIVITĂŢII

7.1       Mediul de lucru:

·         program de muncă:….. ore cu prelungire ori de câte ori necesităţile societăţii o impun;

·         eforturi: predomină  cel  fizic / mental;

·         alte surse de disconfort: aglomerarea de lucrări şi stresul datorat problemelor legate de conducerea şi responsabilitatea rezultate din activităţile …………,

7.2       Comunicare, deplasări şi contacte:

·         comunicare cu  angajaţii organizaţiei /  societăţii;

·         comunicare şi deplasări la organizaţii  / societăţi / firme cu care S.C. ……….. are relaţii de colaborare;

·         stabileşte contacte cu …………..;

·         contacte şi comunicare cu clienţii (beneficiarii), reprezentanţi ai Inspecţiei Muncii, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă etc.;

·         efectuează deplasări / delegaţii în locurile unde interesele organizaţiei o impun.

7.3       Modul în care primeşte de lucru şi modul în care lucrează:

Îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu Sistemul de Management adoptat în cadrul organizaţiei (proceduri de sistem, instrucţiuni proprii, instrucţiuni  interne, instrucţiuni de lucru, contracte încheiate), respectând atribuţiile şi responsabilităţile stabilite prin fişa postului şi cerinţele legale în vigoare.  

8.         ECHIPAMENTE

(  – telefon;  

Q   – maşină;

8  – componente informaţionale;      

E       – echipamente de muncă – EM şi echipamente individuale de protecţie – EIP, specifice activităţilor efectuate.

   ELABORAT: Administrator,                           LUAT LA CUNOŞTINŢĂ: Titular Post,

            ………………………….                                                        …………………….

           Semnătura ______                                    Data ……………….    Semnătura  ______

  

modele Fişa Postului

 

Lasă un comentariu

Decoratiuni si Amenajari interioare

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Mai aproape de natura

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Paralele ce se intersecteaza

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

viata este in mainile tale !

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Lorand Soares Szasz

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.