relaţia cu clientul

baner

servicii către clienţi

 Procese referitoare la relaţia cu clientul:

Determinarea cerinţelor referitoare la  lucrare:

          În faza precontractuală (înainte de încheierea contractului / acceptarea comenzii ) şi apoi în faza contractuală, în cadrul compartimentelor ofertare şi contractare se identifică cerinţele clientului referitoare la lucrarea în cauză, necesităţi de subcontractare, garanţii şi post – garanţii, procent garanţii, termene şi cuantumuri, termene de execuţie, penalităţi, contract de colaborare cu alte firme, condiţii financiare, avansuri, etc., cerinţele de reglementare, cerinţele referitoare la utilizarea / funcţionarea lucrării.

Analiza cerinţelor referitoare la lucrare:

Cerinţe implicite:

         Respectarea prevederilor contractului conform cu instrucţiunile tehnice.

            Cerinţe explicite (stipulate în contract):

  •  Verificarea de către client / beneficiar al produsului /serviciului aprovizionat;
  • Verificarea de către client  la subcontractant al produsului aprovizionat;
  • Cerinţe suplimentare faţă de prevederile normativelor privind trasabilitatea;
  • Cerinţe privind audituri de secunda parte;
  • Altele …..

Comunicare cu clientul:

   În etapa precontractuală se stabilesc modalităţile de comunicare cu beneficiarul / investitorul prin dirigintele de şantier nominalizat de acesta şi detaliile privind: informaţii despre lucrare / produs, autoritate pentru tratarea comenzii / contractului, satisfacţia clientului sau reclamaţii ale acestuia, persoane de contact.

Lasă un comentariu

Decoratiuni si Amenajari interioare

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Mai aproape de natura

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Paralele ce se intersecteaza

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

viata este in mainile tale !

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

Lorand Soares Szasz

Sistemul de Management al Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, ca parte componentă a Managementului general al firmei, fundamentează politica, obiectivele şi direcţiile de acţiune pentru prevenirea accidentelor pornind de la identificarea riscurilor, ...

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.